Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Χειροποιητο Βιβλιο Ευχων Hello Kitty

Ενα διαφορετικο ευχολογιο χειροποιητο εφτιαξα με θεμα Hello Kitty. Η φιλη μου βαπτιζει την μπουμπου της τον Μαι και μου ζητησε να της φτιαξω ενα ευχολογιο που να ταιριαζει με τις μπομπονιερες της. 
Και το εφτιαξα!!!! καλα ειμαι πολυ ενθουσιασμενη με το αποτελεσμα και φυσικα και η φιλη μου!!!


Το εξωφυλλο απο υφασμα

                                               Λεπτομερια του εξωφυλλου, η Kitty ειναι σχεδιασμενη με στρας.




                                                    Λεπτομεριες απο τις σελιδες.
                                                     Περιεχει 24 σελιδες ολες διακοσμημενες!!!!
                                                        Διαστασεις υψος 25 εκ. και πλατος 24.5εκ. 

  Υπαρχει δυνατοτητα να γινει και πιο μεγαλο.

Μπορειτε να μου στειλετε φωτογραφιες της μικρης να της κολησω μεσα ετσι ωστε να  φαινετε πιο ιδιαιτερο στην βαπτιση. 

                       Εαν σας αρεσει μη διστασετε να με ρωτησετε οτιδηποτε στο ina.georgiana@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...